UPDATE: relatiegeschenken trends eindejaar
Ann Magnus gaf in september al een sneak preview van de trends voor het eindejaar. Nu komt ze met een update. Wat zijn de blijvers en wat zijn de nieuwelingen?
Ann Magnus gaf in september al een sneak preview van de trends voor het eindejaar. Nu komt ze met een update. Wat zijn de blijvers en wat zijn de nieuwelingen?
Narcisme maakt een groot deel uit van de onderneemster die onze CEO Ann Magnus is geworden. Het leerde haar veel waardevolle lessen, vertelt ze in haar blog.
In dit blogartikel schrijft onze CEO Ann Magnus over hoe ze omgaat met stress. En waarom dat positieve energie haar zuurstof geeft.
BLOG ANN MAGNUS – Ik ben opgegroeid met een geschenkenwinkel voor consumenten en de bijhorende ellenlange bezoeken aan beurzen en trendshows. Toen al zaten platformen voor marketing en spaarprogramma’s in de lift. Dat is nog steeds niet anders.
Het eindejaar is weer in aantocht. Jawel! Dat merk ik aan het stevig stijgend aantal keer dat ik de vraag krijg: “Wat zie jij als een hype naar het eindejaar?” Daarom dat ik er graag even een blog aan wijdt. Ontdek de trends die ik zie naar het eindejaar.
Het brein van Ann Magnus is een wandelend vat paddenstoelen in wording. Als ze aan het werk is, dan voelt ze die wel borrelen. Maar de ideetjes vallen niet. Tot de muziek in de auto aangaat.
Thuis bij Ann Magnus lag plots het internet eruit. Paniek bij haar kinderen. Tot een gezelschapspelletje op tafel kwam. Maar wat als dit op kantoor gebeurt?
Een terugblik op een jaar waarin de GDPR-wetgeving voor het eerst van kracht is. We leerden er wel wat uit.
Onze CEO Ann Magnus schreef een blog over het resulaat van een workshop rond customer experience. Inzichten en kerstomaten werden geoogst.
Vorig jaar maakte ik mijn CSR-planning voor 2019 op. Ik kreeg het idee om het gezoem van ons kantoor tijdens drukke periodes te delen met het gezoem van bijtjes.
BLOG ANN MAGNUS – Mensen hebben af en toe behoefte om hun hart te luchten. En hun gevoelens te laten spreken. Merk je de nood op? Ga in verbinding!
BLOG ANN MAGNUS – Service leveren in een branche die onder druk staat, maakt ons onderscheidend. De kracht van onze grote S illustreren we met een voorbeeld.
1. Hoe kan ik bestellen?
Bij ons vind je het ideale relatiegeschenk voor elke aangelegenheid. Wanneer je eenmaal jouw gewenste product hebt gevonden, is het bestellen van het product slechts een fluitje van een cent. Doorloop de volgende stappen en je hebt je eigen, unieke relatiegeschenk:
2. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Een online geplaatste bestelling moet je onmiddellijk betalen. De betaalprovider is gecertificeerd. Betalingen lopen via Mollie en kunnen zowel met kredietkaart als bancontact.
3. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?
Wij werken met officiële transporteurs. Afhankelijk van het leveradres en volume kan dit zijn met DHL, Bpost of TNT.
4. Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Na levering ontvang je een factuur waarop ‘betaald’ vermeld staat.
5. Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
De gemiddelde levertermijn is drie weken na goedkeuring drukproef (indien er een personalisatie moet voorzien worden).
6. Ik heb na het plaatsen van een bestelling een elektronische bevestiging ontvangen. Wat is dit?
Je krijgt na het plaatsen van een online bestelling een elektronische bevestiging. Een bestelling online plaatsen verplicht je echter tot niets. Nadat je via het web jouw bestelling hebt geplaatst, krijg je binnen de 24u nog een orderbevestiging. Als je voor een opdruk koos, krijg je ook een digitale drukproef ter goedkeuring.
7. Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?
Een bestelling online plaatsen verplicht je tot niets. Nadat je via het web jouw bestelling hebt geplaatst, krijg je binnen de 24u nog een orderbevestiging. Als je voor een opdruk hebt gekozen, krijg je ook een digitale drukproef. Tijdens dit proces kan je nog steeds wijzigingen doen. Na ontvangst van jouw akkoord op de drukproef is je bestelling pas definitief.
8. Is er een minimale afname?
Voor bedrukte artikelen staat het minimaal af te nemen aantal vermeld bij ieder artikel.
9. Kunnen particulieren ook aankopen?
Wij leveren aan particulieren, maar je moet wel jouw bestelling vooruit betalen.
10. Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?
Op aanvraag kunnen wij jou gratis een catalogus toesturen. In de catalogus vind je wel niet alle producten die op de shop staan.
11. Kan ik een voorbeeld (monster) bestellen?
Van de meeste artikelen stellen wij graag gedurende 14 dagen stalen ter beschikking. Indien je deze niet in goede staat en in de oorspronkelijke verpakking terugstuurt, factureren we ze tegen de catalogusprijs + 6,50 euro administratie- en verzendkosten. De gemaakte administratie- en verzendkosten blijven voor jouw rekening.
12. Hoe kan ik mijn logo doorsturen?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst via de website, contacteren wij jou voor het aanleveren van het logo. Je kunt je logo ook op onze website opladen, maar dit moet een gevectoriseerd eps- of ai-bestand zijn. Het logo moet in pantone®-kleuren zijn. Als je bestand tif- of eps-bestanden bevat (foto’s), vergeet dan niet deze mee te sturen met een resolutie van minstens 200 pixels/inch.
13. Moet ik milieutaksen betalen?
Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke verwijderingsbijdrage op batterijen aanrekenen van 0,075 euro per geleverde batterij. Dit bedrag storten wij door aan vzw BEBAT. Het wordt afzonderlijk op de factuur aan je doorgerekend. Voor meer informatie, raadpleeg www.bebat.be.
Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke recyclagebijdrage heffen op elektronische toestellen. Dit bedrag storten wij door aan RECUPEL. Het wordt afzonderlijk op de factuur aan jou doorgerekend. Deze bijdragen zijn wettelijk verplicht. Bij niet-nakoming van deze wetgevingen zijn zowel wij, de leverancier als jij (de klant) verantwoordelijk. Er zijn al zware boetes uitgesproken wegens het niet nakomen van deze wettelijke verplichtingen. Voor meer informatie, raadpleeg de website www.recupel.be.
Deze bijdragen staan niet naast de artikelen in de webwinkel vermeld omdat wij een internationaal bedrijf zijn en deze verplichte bijdrage alleen binnen België moeten aanrekenen. Klanten buiten België moeten deze aangifte zelf doen.