We kunnen meer dan alleen een artikel leveren
Heb je een online meeting met klanten of medewerkers? Wens je hen een geschenkje te bezorgen? Wat mag je van ons verwachten?
Heb je een online meeting met klanten of medewerkers? Wens je hen een geschenkje te bezorgen? Wat mag je van ons verwachten?
Originele kerstpakketten: Helemaal naar jouw wens Heb je geen idee wat je best in jouw kerstpakketten steekt? Wij denken graag mee. Sowieso mag
Maak uw medewerkers loyaal Werknemers belonen loont Ruilen uw medewerkers uw bedrijf veel te snel in voor een andere werkgever? Of misschien
Uw trouw meer beloond Bind klanten sterker aan uw bedrijf Een waardevol geschenk krijgt elke trouwe klant graag. En daarvoor zal hij
Naar goede gewoonte trokken we met ons team naar al onze gebruikelijke leveranciers en namen we nieuwe leveranciers hun aanbod onder de
Ann Magnus gaf in september al een sneak preview van de trends voor het eindejaar. Nu komt ze met een update. Wat zijn de blijvers en wat zijn de nieuwelingen?
Narcisme maakt een groot deel uit van de onderneemster die onze CEO Ann Magnus is geworden. Het leerde haar veel waardevolle lessen, vertelt ze in haar blog.
Zopas sloten we een partnership met Nakama HR. Zij doen beroep op ons voor een geschenkoplossing voor hun digitaal rekruteringsplatform.
De Tarwestro Pen is een nieuwkomer in onze collectie. De balpen is gemaakt van tarwe. En dat heeft zo zijn voordelen.
In dit blogartikel schrijft onze CEO Ann Magnus over hoe ze omgaat met stress. En waarom dat positieve energie haar zuurstof geeft.
BLOG ANN MAGNUS – Ik ben opgegroeid met een geschenkenwinkel voor consumenten en de bijhorende ellenlange bezoeken aan beurzen en trendshows. Toen al zaten platformen voor marketing en spaarprogramma’s in de lift. Dat is nog steeds niet anders.
Om onze groei verder te zetten, werven we een Projectofficer Loyaliteitsprogramma’s (m/v/x) aan.
1. Hoe kan ik bestellen?
Bij ons vind je het ideale relatiegeschenk voor elke aangelegenheid. Wanneer je eenmaal jouw gewenste product hebt gevonden, is het bestellen van het product slechts een fluitje van een cent. Doorloop de volgende stappen en je hebt je eigen, unieke relatiegeschenk:
2. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Een online geplaatste bestelling moet je onmiddellijk betalen. De betaalprovider is gecertificeerd. Betalingen lopen via Mollie en kunnen zowel met kredietkaart als bancontact.
3. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?
Wij werken met officiële transporteurs. Afhankelijk van het leveradres en volume kan dit zijn met DHL, Bpost of TNT.
4. Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Na levering ontvang je een factuur waarop ‘betaald’ vermeld staat.
5. Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
De gemiddelde levertermijn is drie weken na goedkeuring drukproef (indien er een personalisatie moet voorzien worden).
6. Ik heb na het plaatsen van een bestelling een elektronische bevestiging ontvangen. Wat is dit?
Je krijgt na het plaatsen van een online bestelling een elektronische bevestiging. Een bestelling online plaatsen verplicht je echter tot niets. Nadat je via het web jouw bestelling hebt geplaatst, krijg je binnen de 24u nog een orderbevestiging. Als je voor een opdruk koos, krijg je ook een digitale drukproef ter goedkeuring.
7. Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?
Een bestelling online plaatsen verplicht je tot niets. Nadat je via het web jouw bestelling hebt geplaatst, krijg je binnen de 24u nog een orderbevestiging. Als je voor een opdruk hebt gekozen, krijg je ook een digitale drukproef. Tijdens dit proces kan je nog steeds wijzigingen doen. Na ontvangst van jouw akkoord op de drukproef is je bestelling pas definitief.
8. Is er een minimale afname?
Voor bedrukte artikelen staat het minimaal af te nemen aantal vermeld bij ieder artikel.
9. Kunnen particulieren ook aankopen?
Wij leveren aan particulieren, maar je moet wel jouw bestelling vooruit betalen.
10. Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?
Op aanvraag kunnen wij jou gratis een catalogus toesturen. In de catalogus vind je wel niet alle producten die op de shop staan.
11. Kan ik een voorbeeld (monster) bestellen?
Van de meeste artikelen stellen wij graag gedurende 14 dagen stalen ter beschikking. Indien je deze niet in goede staat en in de oorspronkelijke verpakking terugstuurt, factureren we ze tegen de catalogusprijs + 6,50 euro administratie- en verzendkosten. De gemaakte administratie- en verzendkosten blijven voor jouw rekening.
12. Hoe kan ik mijn logo doorsturen?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst via de website, contacteren wij jou voor het aanleveren van het logo. Je kunt je logo ook op onze website opladen, maar dit moet een gevectoriseerd eps- of ai-bestand zijn. Het logo moet in pantone®-kleuren zijn. Als je bestand tif- of eps-bestanden bevat (foto’s), vergeet dan niet deze mee te sturen met een resolutie van minstens 200 pixels/inch.
13. Moet ik milieutaksen betalen?
Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke verwijderingsbijdrage op batterijen aanrekenen van 0,075 euro per geleverde batterij. Dit bedrag storten wij door aan vzw BEBAT. Het wordt afzonderlijk op de factuur aan je doorgerekend. Voor meer informatie, raadpleeg www.bebat.be.
Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke recyclagebijdrage heffen op elektronische toestellen. Dit bedrag storten wij door aan RECUPEL. Het wordt afzonderlijk op de factuur aan jou doorgerekend. Deze bijdragen zijn wettelijk verplicht. Bij niet-nakoming van deze wetgevingen zijn zowel wij, de leverancier als jij (de klant) verantwoordelijk. Er zijn al zware boetes uitgesproken wegens het niet nakomen van deze wettelijke verplichtingen. Voor meer informatie, raadpleeg de website www.recupel.be.
Deze bijdragen staan niet naast de artikelen in de webwinkel vermeld omdat wij een internationaal bedrijf zijn en deze verplichte bijdrage alleen binnen België moeten aanrekenen. Klanten buiten België moeten deze aangifte zelf doen.